Toimitusehdot lyhyesti:
1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. 2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 – 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Mikäli tilaajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee tilaajan ilmoittaa asiasta viipymättä Toppik.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info@toppik.com tai puhelimitse 0400 501618 (ma-pe 08:00-14:00 ) 4. Toppik.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Toppik.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Toppik.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Tarkemmat toimitusehdot
1. Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
2. Toimitustavat / Toimitusehdot
Tilauksiin lisätään 6,90 € toimitusmaksu. Lähetyksen palautuessa takaisin ja lähetys lähetetään uudelleen veloitetaan uudelleen toimituksesta 15 eur.
Pidätämme oikeuden käyttää lähetyksen jakelussa Postin tai Matkahuollon palveluja.
Postin noutopisteet
Postin noutopisteitä ovat Postin automaatit ja postit myymälöissä, marketeissa ja kioskeissa. Verkosto kattaa lähes 2000 noutopistettä kautta maan ja se kasvaa nopeasti erityisesti myymälöihin, yritysten toimitiloihin ja asuinkerrostaloihin sijoitetuilla automaateilla.
Postipaketti paketti automaattiin
Nouto Postin Smartpostista, toimitus 1-2 päivässä lähetyksen toimituksesta
Toimitus ma-la klo 19 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa automaatista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green- lähetyksenä.
Postipaketti (postiin)
Nouto postista, toimitus 1-2 päivässä lähetyksen toimituksesta
Toimitus ma-la klo 19 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa postista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä.
Pikkupaketti tai Kirje
Toimitus päiväpostin mukana
Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä postilaatikkoon/-luukkuun, jos paketti on liian kookas se toimitetaan noudettavaksi lähimpään postiin.
· Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin.
· Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.
Lähetysten säilytysajat posteissa
Mikäli vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu postista, sitä säilytetään seuraavasti:
2 päivää
· Lähilokerossa oleva lähetys
7 päivää
· Paketit Postin palvelupisteestä ja automaateissa
· Perille toimitettavat paketit ja kuljetusyksiköt, jotka on yritetty jakaa vastaanottajalle
14 päivää
· Kaikki kirjelähetykset
· Paketit, joihin lähettäjä on ostanut pidemmän säilytysajan
· Postin myymälästä tai myyntipisteestä noudettavat ulkomailta saapuneet ja ulkomailta palautuneet paketit.
Huom. Säilytysaika voi olla edellä mainittuja pidempi, jos vastaanottaja on ostanut lisää säilytysaikaa Lähetysten seuranta ja ohjaus -palvelusta.
Jos lähetystä ei noudeta
Jos vastaanottaja ei nouda lähetystä säilytysajan sisällä tai kieltäytyy vastaanottamasta sitä, se palautetaan lähettäjälle.
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon tai Matkahuolto-asiamiespisteeseen. Kirjoita viestiin haluamasi Matkahuollon asiamiespiste josta haluat lähetyksen noutaa. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Anna osoite tilaajan tietoihin, jotta voit valita haluamasi noutopisteen.
NOUTO MATKAHUOLLOISTA JA MATKAHUOLLON PAKETTIPISTEISTÄ
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Kun tilaus on lähtenyt varastolta tulee siitä ilmoitus myös sähköpostiisi tässä viestissä on lähetystunnukset jota kautta voit seurata lähetystä.
3. Maksutavat
• Luottokortti (Visa tai MasterCard)
• Visa Electron
• Tilisiirto
• Verkkomaksu
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Jousto lasku ja osamaksu
Osta tuotteitamme helposti ja turvallisesti myös Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto maksutapa. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Miksi et ostaisi haaveilemaasi tuotetta jo tänään ja valitsisi ostoskorissa maksutavaksi Joustoa. Lisätietoja osoitteessa www.jousto.com.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Toppik.fi :n kautta ostetuilla, käyttämättömillä ja avaamattomilla tuotteilla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 14. vurokauden palautusoikeus.
Palautusoikeuden rajoitukset kuluttajasuojalain 6.luvun 16. § mukaisesti :
Asiakaspalautukset ja huoltotoimitukset tulee aina lähettää Postin kautta. Ennen palauttamista tulee ottaa yhteyttä info©toppik.fi :n kautta. Toimitukset tulee olla pakettimuodossa koska kirjeillä ei ole lähetysseurantaa. Asiakkaan tulee säilyttää palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin lähetystynnus on ainoa keino todistaa palautus. Toppik.fi :n maksuton asiakaspalautus on voimassa ainoastaan Suomessa. Asiakas maksaa kaikki ulkomailta lähetettyjen asiakaspalautus/huoltotoimitusten kustannukset. Ennen ulkomaan palautuksia/huoltotoimituksia asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Toppik.fi :n asiakaspalveluun.
5. Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@toppik.fi
6. Tilauksen peruminen
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@toppik.fi. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Toppik.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.
7. Yhteystiedot
Cloud Shop Oy – Toppik.fi
Puh: 0400 501618
Sähköposti: info@toppik.fi
Varasto: palautukset alla olevilla tiedoilla.
PolarPro Logistiikka Oy / Toppik
Ainontie 5 F, ovet 53-55
01630 Vantaa